Løshalser i vinterkulda

I år har ikke tiden helt strukket til med tanke på egenproduserte julegaver. Jeg fikk dog strikket et par løshalser til de minste i familien, men har ikke tatt bilder av alle.

Den rundstrikkede varianten, finner du oppskrift på denne siden. Jeg brukte pinne 3 og babygarn fra Europris. Syns selv den ble kjempefin, og den dekker godt utover skuldrene i tillegg til selve halsen. Perfekt til min lille niese på 3 år. Den andre varianten, er strikket i Fabel fra Drops, og oppskriften er fra Drops Design. Disse har jeg da strikket flere av, den ene forminsket jeg slik at den passet til en 1-åring. Link til Drops finner jeg ikke igjen for øyeblikket.

Her har bildene mine dessverre forsvunnet i en opprydning… Jeg har derfor lagt inn bilde fra kilden til oppskriften.

2 tanker på “Løshalser i vinterkulda

  1. Nydelige halser du har strikket.
    Så kjekt du vil være med på min Give Away,
    har notert deg for 3 lodd.
    Lykke til.
    Velkommen som følger av bloggen min.
    Ønsker deg en fortsatt fin uke.
    Klem Mio

Legg igjen en kommentar

