Gode varme tøfler

Et lite utvalg tøfler jeg har strikket og tovet. Disse var julegaver i 2009, men siden jeg ikke hadde startet bloggingen da, lager jeg et lite galleri over dem her…

Tøfler til min lille niese med bjeller for å høre hvor hun er...

Tøfler til en annen niese

Tante hadde et par ekstra tøfler til kalde småpikeføtter...

 

Gode varme tøfler til tvillingnevøene mine

Ballerinatøfler med nålefiltet dekor til verdens beste søster (jeg har bare én..)

Søsters samboer er fotballfreak... Derfor fotballmerker i sidene.

Legg igjen en kommentar

