Mandagstema – småting

Petunia legger ut en fotoutfordring hver mandag, et tema det skal lages et innlegg med bilde og tekst på hva en forbinder med temaet.

Jeg har aldri vært med på dette, så det skal bli spennende..

Tema denne uken er småting eller små ting i hverdagen.

Linser, noe jeg er helt avhengig av i hverdagen.

Min samling av fingerbøl.

Har litt dilla på krystaller også...

8 tanker på “Mandagstema – småting

  1. Du store mi tid kor mange små bøller du har :))))) Kjempeartig !

    Så kjekt at du ville vere med på Gi-borten min !

    Klem frå Petrine som sitter og hører fin musikk og blogger med kjekke folk 🙂 Kan det bli bedre ?

  2. Jeg har stor beundring for dem som klarer å bruke linser!! Jeg synes det ser så «vondt» ut å ta dem på – og av – og når noe skjer at de ikke er på slik de skal, au!!
    Men jeg er en pyse med øynene da.
    For en del år siden skulle jeg skynde meg en morgen da jeg var litt sen på jobb. Da jeg skulle sette håret kjapt opp i en hestehale, klarte jeg å borre den ene fingeren inn i øyet:P
    Det var sååå vondt og helt forferdelig. Gikk med lapp på øyet en evighet. Fikk gjenttatte øyebetennelser for såret ville ikke gro. Til slutt måtte jeg opere øyet, eller brenne såret med laser. Det var ganske så dypt de måtte gå, men det var den eneste måten å redde øyet på.
    Jeg sliter forsatt med et øyet, men er mye bedre. Har ikke hatt betennelse etter operasjonen, men er veldig lyssky på det øyet.

    Ja, jeg vet jeg er en skikkelig pyse:)

    Tøft å ha så mange fingerbøler! Fin samling!

    • Uffda, det hørtes ille ut! Ellers er ikke linser noe problem for meg, de er jo helt myke. Da jeg startet for 25 år siden var de så harde at de måtte tas ut med sugekopp…
      Fingerbøl er fint å samle på, de tar ikke så stor plass… 😉

Legg igjen en kommentar

