Mobilsokk eller kamerahylster

Det er in med de gamle stjernemønstrene inne strikk for tiden, se bare trenden med strikkede julekuler som kom med boken Julekuler før jul. Så hva med å strikke en stjernemønstret beskyttelse til mobiltelefon og kompaktkamera? Ingen heksekunst, og mye mer særpreg enn de ferdigkjøpte fra Golla og hva de nå heter alle sammen…

Babyull og pinne 2,5 og et mønster du kan tilpasse, så er du i gang. Til min lille mobil holdt det med 36 masker rundt. Min sønns Htc la jeg opp 40 masker til. Kompaktkameraet som jeg slenger i lomma når jeg går på tur, fikk også egen sokk.

Legg igjen en kommentar

