Mandagstema – Romantisk

Det kunne jo ikke bli noe annet som tema på denne dagen, Valentines day.

Men i alle dager, hva skal en finne på av bilder? Jeg er ikke særlig romantisk av meg (vel det hender jeg glimter til) og mannen min er desidert enda mindre romantisk.

Så kom jeg på at jeg lagde jo rosa vafler i dag i anledning kjærlighetsdagen, så det får bli et bilde av dem. Det ligger også ute oppskrift på dem på den andre bloggen min, Smakebiten: Vafler til valentines day.

Har du lyst å være med, eller bare vil se flere romantiske bilder, klikk deg inn på Petunias mandagstema.

8 tanker på “Mandagstema – Romantisk

  1. OI!! – rosa vafler, den var ny :o)) Men de ser jo riktig gode ut, så hvorfor ikke?

    Ønsker deg en finfin mandagskveld og håper at romantikken ikke er helt over enda ;o)

Legg igjen en kommentar

