Jeg gleder meg til…

Ny konkurranse hos Moseplassen: Hva gleder du deg til i hagen i år?

Enkelt svart, alt.

At det skal bli grønt og frodig, få plantet ut tebuskene mine, få oliventreet ut av vinterdvalen og ikke minst kunne pynte bordet ute med markblomster.

Vil du se flere som gleder seg til hagen skal våkne, kan du klikke deg inn på  bildet under.

8 tanker på “Jeg gleder meg til…

  1. hei:-) nydelig bilde av noe så vakkert og enkelt.)

    får jeg lov å låne bilde ditt for å vise noen av mine favoritter i moseplassen sin utfrodring ? ikke bare mitt eget.:-)

    Mvh Gry

Legg igjen en kommentar

