Mandagstema – Smiley

Tema hos Petunia denne mandagen er Smiley, og det bredeste smilet fant jeg på et gammelt bilde av meg selv som fireåring (tror jeg er fire..) Egotripp med andre ord… Ser mange har lagt inn bilder av barnebarn, men jeg har ikke kommet dithen ennå, og mine egne barn som små foreligger foreløpig bare på papirkopier.

Hvis du vil se flere glade smil, kan du klikke deg inn til Petunia.

16 tanker på “Mandagstema – Smiley

  1. Et herlig bilde av deg og det bringer frem minner hos meg. Blant annet det solskjermen du har å deg. Hvem har ikke hatt en slik Donald skjerm??
    🙂

Legg igjen en kommentar

