Fotokalender 2011 – April

April bringer våren med seg her på sør-vestlandet, og i år har den virkelig eksplodert de siste dagene i april. Bjørka var utsprunget før første mai, og bikinen har allerede vært i bruk

Bildet jeg velger meg for april, er fra en tur i påsken. Vi kom forbi et område med mengder av gjøkesyre, eller sukkerkløver som vi kaller det her.

Vil du se flere aprilbilder, klikk deg inn til Petunia.

8 tanker på “Fotokalender 2011 – April

  1. Hei – hyggelig at du liker engelen nr 4 hos meg. Jeg er litt svak for dem selv. Koselig bilde du presenterer for april – det er akkurat slik vil vi ha det i april og iår ble vi virkelig belønnet for den harde vinteren.

  2. Kjempeflott bilde! Ja har vi ikke hatt noen herlige uker, krysser strikkepinner for at det fortsetter 🙂 Og du – den headingen i bloggen her er vel det nydeligste garnbilde jeg noengang har sett 🙂

  3. Tusen takk for koselige kommentarer!

    Leonora: Headingen var ikke gjort i en fei skal jeg si deg… De var ikke helt medgjørlige de krabatene der. 😉

Legg igjen en kommentar

