Mandagstema – Let’s Play

Petunia undrer seg denne gangen over hvor barna er blitt av. Ingen er ute og leker lenger. Hun har nok rett i sine antagelser når hun skriver at de sannsynligvis sitter inne med dataspill. Det er nok slik hos meg også, men nå er mine barn passert lekealder for lenge siden.

Brettspill var noe vi spilte mye av tidligere, og det hender også enda at vi skrur av TV’n og finner et spill. På loftet har jeg vel rundt 30 spill liggende, mens vi har de vi spiller mest litt mer tilgjengelig. Så her vises et bittelite utvalg.

Vil du se flere bidrag til leker og spill, klikker du deg som vanlig inn til Petunia.

14 tanker på “Mandagstema – Let’s Play

  1. Hei!
    Takk for hyggelig kommentar hos meg:o)

    Det ser ut som om det kan bli mye lek og spill hos deg! Litt av hvert å velge i :o)

    Ha en fin tirsdag!

    Helene

  2. Jeg elsker å spille brettspill, men ungene har liksom vokst fra det. For noen år tilbake skulle de ha meg med på Risk, og slå meg sønder og sammen…trodde de. De tapte med glans. Haha.. 😀

  3. Du så väl som jag har en hel del sällskapsspel.. mina är som dina instoppade i sina Gömmor.. spelar allt för sällan nu för tiden.. men visst är det kul 🙂

  4. Jeg kjenner godt til slike hyller. og jeg tror, selv om unger er kløppere på elektroniske spill idag, at de gjerne setter seg ned sammen med voksne – stor stas med voksne – og spiller brettspill.

Legg igjen en kommentar

