Mandagstema – Mobilkamerabilde

Siste mandagstema fra Petunia er Mobilkamerabilde. Denne gangen har jeg lånt et av min manns bilder fra hans tur til Italia i forbindelse med jobben. Han var da innom Ferrarimuseet, og da var mobilen kjekk å ha… 🙂

Flere mobilkamerabilder finner du hos Petunia.

Heretter blir Mandagstema å finne hos Helenes blogg, «Alt som er vakkert».

8 tanker på “Mandagstema – Mobilkamerabilde

  1. Ja, den der må man jo bare ta bilde av… Men jeg vet ikke om jeg ville hatt en slik en.. Ikke med de veiene herover og alle fartsdumpene..
    Takk for deltakelse på MT. Det blir nok nye sprell på bloggen min bare jeg får summet meg litt!!

Legg igjen en kommentar

