Mandagstema – Høst

Denne ukens mandagstema er høst. Høst for meg er kaldere dager og netter, ullsokker, mørke og gnistrende luft. Og selvsagt hylende høststormer med fyr i ovnen, te, stearinlys og en god bok. Det er også høstfarger i naturen, oransje, rødt og bronsebrun.

Høst for meg er også sol, varme og sandstrender. Vi pleier alltid å reise sørover for å lade opp batteriene før vinteren.

Utrolig mange motiv å ta av. Men siden jeg elsker varme og heller pakker meg inn i et pledd med fyr i ovnen, får dette bildet illustrere temaet denne gangen.  Og modellen er Embla, som elsker å ligge like foran ovnen..

Flere høstbilder finner du hos Helene.

4 tanker på “Mandagstema – Høst

  1. Herlig bilde!
    Selv har jeg en langhåret katt som elsker å ligge foran peisen og varme seg,
    skjønner ikke at hun orker med all den pelsen. Skjønt, jeg liker varme også og ser frem til en uke i vinter til varmere strøk 🙂

Legg igjen en kommentar

