Mandagstema – Spiselig

Denne uken vil Helene ha spiselige bidrag. Og med matblogg ved siden av, er det intet problem å finne et spiselig bilde.

Bidraget mitt er julegrisen i marsipan som jeg lagde til julen i 2009. Den er laget av 500 g marsipan, og dekorert som tidligere tiders helstekte spegriser.

Flere spiselige bidrag kan du finne hos Helene.

17 tanker på “Mandagstema – Spiselig

  1. Tusen takk for kommentarer!
    Og joda, den var spiselig tvers igjennom. Den ble vunnet i mandelkonkurransen av min sønn, nå 16, og han tok vare på den. Nå nylig hadde han en opprydning på rommet, og da ble den kastet. Den luktet aldeles forferdelig, harsk som den var blitt…

  2. Takk for hyggelige kommentarer!
    Den ble nok ikke spist nei. Min sønn hadde den til pynt så lenge at den var direkte uspiselig… Nesten 2 år i en bokhylle er ikke den optimale oppbevaring for marsipan. Hunden ville ikke smake på den engang… 😛

  3. Utrolig fin marsipangris …. har også forsøkt meg men den var nok ikke på langt nær så flott. Vet ikke om jeg hadde hatt «hjerte» til å spise den 🙂

Legg igjen en kommentar

