Nytt skjerf på 1-2-3

Jeg strikket meg et skjerf i går. Ja, helt riktig – et skjerf. Garnet så ut som et fiskegarn og maskebredden er 8. Og det ble strikket i løpet av kvelden.

image

image

Ikke helt best bildekvalitet da jeg poster fra mobilen…

4 tanker på “Nytt skjerf på 1-2-3

  1. Så tøft! Herlige farger. 🙂

    Takk for at du ville være med i Løv-lotteriet mitt. Da ligger lodd nr. 61 og 62 i potten til deg.

    Lykke til, og god helg fra Huldra 🙂

  2. Hei!
    Jeg har lenge forsøkt å strikke et slikt skjerf. Kjøpte garn, og satt hjemme som et spørsmålstegn.. Da var alt damen i butikken forklarte meg borte vekk. Har du en oppskrift, eller klarer du å forklare meg hvordan du gjorde det? Ser ut som at jeg har et ganske likt garn som deg 🙂 Send gjerne på mail,
    På forhand takk 🙂

    Karina

    • Det er ikke enkelt å forklare hvordan det gjøres, men jeg fant en filmsnutt på Youtube som viser ganske utførlig hvordan det gjøres, bare at personen i videoen har tråden hun strikker med til høyre for arbeidet, ikke venstre som vi er vant med.


      Har sendt deg en mail også. 🙂

Legg igjen en kommentar

