Vintage pinup-bilde og -lys

Jeg har noen gamle postkort på badet som min søster har lagt sin elsk på. Det er lenge siden jeg anskaffet dem, så jeg har ikke klart å oppdrive like til henne. Men google er en fin ting. Jeg googlet meg fram til liknende bilder og printet dem ut på litt tykt papir og satte dem inn i en ramme. Jeg printet også ut mindre, ovale bilder av de samme motivene. Disse ble sprayet med fixativ og klippet ut, for deretter å limes på kubbelys med decoupagelim/lakk.

Vips – en fin bursdagsgave til verdens beste lillesøster!

2 tanker på “Vintage pinup-bilde og -lys

Legg igjen en kommentar

