Rosa babykjole

Tenk om jeg hadde vært like flink å fullføre et prosjekt som jeg er til å begynne på et nytt og spennende… Men det er vel det som er feilen, det er mye kjekkere å starte på noe nytt enn å fullføre den andre sokken eller den andre votten…

Som tilfellet med denne babykjolen her. På grunn av den har jeg én og en halv vott liggende… Men kjolen skal jeg få ferdig, den skal være barselgave. Håper bare ultralydbildet viste rett kjønn…

Oppskriften fant jeg på Garnstudio og foldekanten ble strikket på toget fra Oslo til Egersund etter Bruce Springsteenkonserten. Resten av kjolen ble strikket litt pø om pø de to siste dagene av ferien i Bulgaria. Da hadde jeg lest ut de 4 bøkene jeg hadde med meg. Nå er det til å feste tråder og strikke kant rundt hals og ermehull, og til slutt skal sokkene strikkes. Så får jeg heller komme tilbake med mer bilder av det ferdige settet.

Legg igjen en kommentar

