Pakke fra Strikkenett

Jippi!

Jeg har bestilt meg garnpakke til genseren Skogfrue, designet av Stella Charming . Bestillingen ble gjort lørdags ettermiddag, og i dag onsdag kom pakken. Raskt levert. 🙂 Genseren har jeg siklet etter lenge, problemet mitt var hvilken farge jeg skulle velge. Tilslutt falt valget på støvrosa. Garnet er Andes fra Drops, en blanding av ull og alpakka.

 

Nå gleder jeg meg til å sette pinnene i sving med genseren. Må bare feste trådene på et par AnnePåLandet-mittens først… Tykt garn, tykke pinner og en utførlig forklart oppskrift, så er det bare å krype oppi sofaen og kose seg.

Og til slutt håper jeg resultatet blir som på bildet under, som jeg har hentet fra Strikkenett.

4 tanker på “Pakke fra Strikkenett

  1. hei, kan jeg få kjøpe oppskrift av deg siden jeg drukner i garnlageret mitt, vil jeg kun kjøpe oppskrift.ikke garn. takknemlig for svar

  2. Nydelig genser og farge! Håper du viser fram ditt resultat når du er ferdig. Håper du hadde en fin ferie, og at dere fikk ladet batteriene. Ha en fin, fin helg.. Klem

Legg igjen en kommentar

