Pulsvarmere «Snøklokke»

Jeg tar sjansen på å legge noen av julegavene før jul i og med at jeg ikke nevner mottaker…

Jeg har strikket pulsvarmere i Stella Charmings design. Oppskriftene hennes fås hos Strikkenett, fiks ferdig med garn og mønster, men disse pulsvantene kan du laste ned gratis oppskrift til her: Snøklokke.

Pulsvarmere Snøklokke

Pulsvantene er strikket i Drops BabyAlpaca Silk og Drops Kid-Silk. Jeg har valgt å strikke dem i svart, da mottaker er en person som ikke bruker mye farger i klesveien. Og å strikke svarte biser i tynt mohair/silkegarn i lampelys var ingen enkel oppgave…

Pulsvanter Snøklokke

 

Derfor bestemte jeg meg for ikke å strikke flere svarte hvertfall. Men nå har jeg såpass med garn til overs at jeg har nok til et par i den minste størrelsen, så da blir det et par svarte til meg selv på nyåret.

Pulsvanter Snøklokke

2 tanker på “Pulsvarmere «Snøklokke»

Legg igjen en kommentar

