Ny hengelue

Jeg fikk en sms fra min niese forleden kveld i 23-tiden:

Hei….eh tante 😦 jeg lurte på om om du kunne strikke en ny lue til meg helt lik siden siden aaahhh jeg har mistet den andre på kvadrat eller en plass og jeg vil ha en ny lue som er helt lik og Unskyld det var ikke meningen 😦

Du aner ikke hvor lei jeg er meg 😦

Da smelter selvsagt et tante-hjerte… Ny lue ble strikket og sendt av gårde med posten. 🙂 Og luen er den samme som den forrige hengeluen. Der finner du også lenke til oppskriften.

Hengelue

6 tanker på “Ny hengelue

  1. Nydelig lue, og da tenker jeg at dere begge er fornøyde og hun lovpriser sin tante opp og ned og i mente!!

    Ha en fin uke…

Legg igjen en kommentar

