Opprydning i UFOer

En liten opprydning i mine gjemmer resulterte i at jeg gjorde fikk sydd på merker på et par barnetøfler og pyntet litt på noen prinsessekroner jeg hadde liggende. Planen var å gi tingene til en basar, men så la jeg ut bilde på instagram… Min søster ville gjerne ha en krone til niesen min, og kona til en av min manns kollegaer falt for tøflene. Litt færre gevinster, men jeg spedde bare på med noen dekorerte lys.

Tovet tilbehør

 

 

Romantiske lys

 

 

2 tanker på “Opprydning i UFOer

  1. Tilbaketråkk: Opprydning i UFOer | Blopp.no

  2. Tilbaketråkk: Vafler til sjømannskirken? | Smakebiten

Legg igjen en kommentar

