Koselig pakke i posten

Det blir flere chulloer her. Både mann og sønn ville ha slike luer da de så hvordan den forrige luen ble. Så lue til sønn er allerede på pinnene. Mannen ville derimot ha en annen type lue, strikket i Drops Alpakka. Jeg sendte sønn til garnbutikken med handleliste, men han kom tomhendt tilbake med beskjed om at de hadde sluttet å føre det garnet. Vel, vel. Da må man lete andre steder.

Jeg har kjøpt garn hos Strikkenett ved flere anledninger, men de hadde ikke de nyansene jeg ville ha. Etter et kjapt søk havnet jeg hos Nøstenett hvor jeg bestilte mine tre nøster med garn. Da sendingsbekreftelsen kom på mail, var det med beskjed at portoen ble billigere enn estimert slik at det ble lavere totalsum. Og da pakken kom, var det med en koselig hilsen og en skjønn maskemarkør på kjøpet. Det lyser opp en regntung dag. 🙂

Drops alpakka

Én tanke på “Koselig pakke i posten

  1. Tilbaketråkk: Koselig pakke i posten | Blopp.no

Legg igjen en kommentar

