Rosa babydress

Endelig er babydressen til min søster ferdig. Jeg får en ny niese i disse dager, og man har jo alltid god tid med strikkeprosjekter – helt til det går opp for en at tiden har har løpt fra en..

Babydress

Dressen er strikket i Baby Merino, gammelrosa. Mønsteret er kjøpt via Ravelry, designeren har egen blogg her: Randi K Design. Jeg har fulgt alle mål, men likevel har jeg en følelse av at min er kortere enn den opprinnelige modellen. Det var nemlig ikke plass til like mange knapper i fronten..

Babydress

Så nå er det bånn gass strikking på neste prosjekt, som jeg plutselig fikk litt hastverk med. Hva det er, får du vite etter hvert…

Én tanke på “Rosa babydress

  1. Tilbaketråkk: Pannacotta med sitron | Smakebiten

Legg igjen en kommentar

