Ugler i mosen?

Egentlig er det julegaver som er på pinnene for tiden, jeg holder på med den aller siste. Men innimellom dukket det opp en bursdag, og jubilanten har ugledilla. Et kjapt søk og jeg fant trekk til glass med ugler på. Via Ravelry fant jeg bloggen My Knitting Basket med oppskrift på disse festlige trekkene. Jeg broderte på tær i tillegg, ellers har jeg holdt meg til oppskriften. Min mann ble utskremt til å kjøpe glass som passet til.

Ugler

Restegarn hadde jeg liggende etter noen av julegavene, Viking Sport og pinne nr 3,5, så det var bare å sette i gang. De to siste skulle jeg gjøre ferdig på jobb hadde jeg tenkt, samme dag som gaven skulle overrekkes, men det var dårlig timing midt under Julebyen. Det ramlet inn med kunder hele dagen, men jeg rakk det akkurat. Siste tråd ble festet 10 minutter før stengetid. Om de falt i smak? Ja de ble brukt til Irish Coffee samme kvelden. 🙂

Ugler

 

Egentlig passet de akkurat rundt håndleddene mine, så kanskje jeg lager meg et par ugle-pulsvanter en dag?

Igler

3 tanker på “Ugler i mosen?

  1. Tilbaketråkk: Ugler i mosen? | Blopp.no

Legg igjen en kommentar

