Barnekjole Honningblom

Denne kjolen falt jeg aldeles for da jeg så den. Så er det det da at jeg har bare voksne gutter. Heldigvis finnes det tantebarn, og hun som er tiltenkt denne passer så godt til beskrivelsen hos designeren. En kjole for en rampete prinsesse med pippi-gener.

Honningblom

Kjolen er strikket i Cotton Light fra Drops, designeren selv anbefaler selv Drops Muskat. Veldig enkel å strikke, og så fikk jeg lært en ny teknikk i tillegg. Kantene rundt ermer og hals er heklet i krepsemasker – noe jeg ikke hadde gjort før. Så enkelt at man nesten er litt flau over å ikke ha visst hvordan. Det er jo bare å hekle fastmasker baklengs…

Så nå er jeg spent på hva mottaker vil synes, må bare få sendt den av gårde med posten.

3 tanker på “Barnekjole Honningblom

  1. Tilbaketråkk: Barnekjole Honningblom | Blopp.no

Legg igjen en kommentar

